Post by portporfectdaro on Mar 6, 2022 6:52:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zombie Hospital - Idle Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zombie Hospital - Idle Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgenerator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Zombie Hospital - Idle Tycoon 2022 version ▞▞▞
Det är ett riktigt trevligt spel faktiskt. Bättre än jag förväntade mig🥰
Intressanta idéer, ganska intressanta landskap för denna genre
Trevlig
Ok spel...mycket likt fängelsemagnaten. Slutfört allt tillgängligt. Veckovisa och dagliga utmaningar skulle vara en fin touch. Eller någon anledning att gå tillbaka till andra städer. Kanske något nytt när befolkningen är 100% botad.
Älskar det här spelet, det är roligt och fördriver tiden, jag spenderade pengarna och skaffade add watcher och det var så värt det, behöver bara fler nivåer nu!
Jag var på min resa med Gud (och det är jag fortfarande) Jag spelade tycoon-spel men det här var för bra för tycoon. Jag tror att studion kan bli bättre när det kommer till grafisk design eftersom pixellooken inte gör det fullt ut för mig
The Walking Zombie 2: Zombie shooter ஆக்ஷன் brqz
Wow, det här är LÅNGSAMT framsteg, du tjänar väldigt lite pengar och tvingar dig att titta på annonser om du vill göra snabbare framsteg nu. Jag har inget emot att lägga till, men om det är värt resultatet är £1200 inte värt det, de flesta lediga spel ger dig mycket högre belöningar
Behöver mer vatten och kraft och pengar
Jag gillade verkligen den här appen. Men jag var upp till det tredje sjukhuset när det raderade alla mina speldata. Jag vill inte börja om från början, så jag tar bort det.
Det är ganska kul!Du måste titta på en bra mängd annonser för att få upp dina pengar först, men det är inte så illa.
Ok spel, men pengar hungrig.För mycket mikrotransaktioner
Jag gillar inte riktigt hur allt för dyrt jag får utbrott och förlorar pengar på att köpa sjukvårdare för att stoppa zombies, snälla gör grejerna billigare
Jag älskar det här spelet, det är superkul, superberoendeframkallande och ett bra sätt att fördriva tiden.
Köpte erbjudandet utan annonser för 13,99 och sedan sa appen att det inte gick att slutföra, men pengarna togs från mitt konto. Tjuvar.
Jag älskar ditt spel men det behöver en fantastisk uppgradering
Tråkigt spel
Dina annonser fungerar inte och bryter spelet. Du får inte bara dubbla belöningarna, men du får inte heller de normala belöningarna. Spelet bara fryser och inga offline-belöningar ges alls. Vänligen fixa detta omedelbart.
Det är bra om du är med på det
Jag tycker dock mer om spelet än jag, men jag börjar uppleva några konstiga saker, jag har spelat i några dagar och allt var bra, idag började jag på det andra sjukhuset och vad som hände är att när jag bygger avdelningarna slutar mina byggare kl. 0m0s och ingenting, sedan hade jag 2 utbrott men zombies och ambulanspersonalen spred sig bara runt rekreationsområdet och slutar röra sig, ingen kamp bara utbrottstimern går upp, hoppar till första sjukhuset och tillbaka fixar det för tiden, även kontantannonsen dyka inte upp
1ad =bara 5 min dubbelpengar
Det här spelet är förvånansvärt roligt, och utvecklaren gjorde ett fantastiskt jobb med annonserna. Du behöver inte titta på annonser, men de kan ge dig en ökning av intäkterna om du behöver det. Jag rekommenderar starkt detta spel.
Jag älskar spelet men jag kan inte tjäna för mycket pengar, det enda jag kan göra är att titta på annonser. Så snälla fixa pengarna Tack.. Jag gillar det men kan du fixa det, det håller mig ingen anslutning men jag har en stark anslutning hoppas kan du fixa det
Dåligt spel, utvecklare tar bort 1 stjärnbetyg, annonser annonser annonser. Spela inte!
Ganska anständigt spel att döda lite tid. Starten är lite långsam men när du väl fått kläm på det här spelet går det ganska smidigt.
Okej inaktivt spel, lätt att lära sig och spela, effektiv grafik, belöningar för att titta på annonser, inga påtvingade annonser
Ganska bra spel för att döda tid, jag tycker bara att uppgraderingarna är lite dyra.
Det är ett bra spel. Det finns annonser men bara när du vill titta för att få pengar.
Jag gillar hur det här spelet, jämfört med andra tycoon-spel, gör att varje uppgradering ser ut och känns som att den gör skillnad för effektiviteten på sjukhuset. Jag har några klagomål om balansering, en är hur maxbeloppet på vissa sjukhussajter av personal du kan anställa är för lite eller för mycket. På det senaste ödelandssjukhuset kunde jag anställa fler än 4 kockar men det fanns bara 4 spisar, så det borde ha funnits fler spisar.
Fantastiskt spel, fantastiskt koncept, snyggt spelande, dockar dig till två stjärnor ändå eftersom det är skumt att ha annonser för direktnedladdning. Vissa annonser kommer omedelbart att börja ladda ner filer om du så mycket som av misstag borstar fingret över skärmen. Så det här spelet är inte ett virus, men det kommer förmodligen att ge dem till din telefon ändå
Zombie Hospital - Idle Tycoon Simulação ouq
Ok än så länge värt de 15 spännen för att bli av med annonser
Typ av buggy och den sista platsen har jag fastnat eftersom det första bidraget inte kommer att uppfyllas så jag måste vara mer försiktig och ta längre tid att slutföra. Jag kollade på discord och någon sa till mig att detta beror på att IV är en pärlaartikel nu istället för en uppgraderingsbar artikel med intäkter. Uppenbarligen har den här uppgiften inte uppdaterats för att anslaget ska uppfylla så jag kan gå vidare. Annars ett bra spel. Jag gillar de extra utmaningarna per plats.
Zombie Hospital - Idle Tycoon Simulation aixv
Bra tomgångsspel. Nästan samma sak med de andra spelen med fängelse, men det här är mer generöst på grund av daglig belöning och gratiskort per dag. Värt att prova!
Statisk skärm vid start måste du trycka på skärmen slumpmässigt för att komma igång.
Jag älskar det här spelet
Jag älskar det här spelet, det är så avkopplande att jag önskar att du kunde ha fler än 5 byggare och att köpa var inte så dyrt men kan inte ha allt 5 stjärnor
Skulle betygsätta det 3-4 starter om inte för det faktum att det är ett "tomt" spel som du måste samla in från timme eller stoppa dina framsteg. NOLL sätt att öka den gränsen utan att betala med riktiga pengar. Kan inte göra det med kontanter i spelet eller ens ädelstenar.
Roliga mobilspelsannonser gör att det går snabbare men inte nödvändigt. Men behöver en central del för uppgraderingsbitar. Istället för att behöva gå till varje avsnitt
Fantastiskt spel mycket roligt
keuntungan di hitung terlalu lama, makanyaharus lihat iklan supaya cepat kaya. menunggu untuk cepat dapat uang sangat lama
Många tillägg
bra spel, jag gillar verkligen designen, men antalet utbrott verkar lite konstigt för mig. Jag hade aggressionsnivå 3/4 fylld och ingenting hände men när det var nere på typ 1/4 var det 3 nästan samtidigt och det verkar inte rätt för mig. beskrivningen är också fel: "tryck på skärmen för att läka walking dead"?
Zombie Hospital - Idle Tycoon Simulação ouq
Pengarna sätts inte in efter att ha sett videor. Riktigt upprörande
Tja, det är okej att spela tråkigt nog även om det inte är i närheten av tillräckligt bra eller roligt som att spela ett fängelsespel, ändå ett väldigt roligt spel att spela ☺️ ni vet bra jobbat killar hmmm
Spelet är roligt. Problemet är att du måste fortsätta titta på annonser för att det ska vara engagerande eftersom det kan dubbla offlineinkomsten, ha en intäktsmultiplikator, få fler kort och/eller ha pengar direkt. Ett annat problem är offline-inkomsten är begränsad till endast 1 timme och behöver irl-valuta för att ha mer än 1 timme. Inte mycket av ett inaktivt spel om du bara fortsätter att titta på annonser för att göra framsteg och fortsätter att logga in varje timme. Snabbförslag, lägg till en meny som anger vad som behöver uppgraderas så att patienter kan möta sina behov.